Aktualności

Clio Gordini RS - nowe wcielenie legendy

2010-08-30

Renault Polska rozpoczyna sprzedaż Clio Gordini RS. W salonach pojawi się seria limitowana, która została po raz pierwszy zaprezentowana w Polsce 17 lipca br. podczas N-Gine Renault F1 Team Show w Poznaniu.  Clio Gordini RS jest dostępne w Polsce z silnikiem 2.0 16V 200. Samochód przyśpiesza do 100 km/h w 6,9 sekundy, a prędkość maksymalna auta to 225 km/h. Samochód można zamawiać
w czterech kolorach: Biel Alpejska, Perłowy, Niebieski Malte, Głęboka Czerń. Wyposażenie obejmuje automatyczną klimatyzację, czujnik światła oraz deszczu, boczne elektrycznie składane lusterka, szyby przednie regulowane elektrycznie z włącznikiem impulsowym kierowcy i pasażera oraz światła doświetlające zakręty FBL.

Z zewnątrz auto wyróżnia się listwą zderzaka i dyfuzorem w kolorze lśniącej czerni, spojlerem przednim i lusterkami w kolorze białym, ciemnymi felgami 17” BeBop, oznaczeniiami RS , oznaczeniem bocznym „Gordini series”, spojlerem tylnym w kolorze nadwozia, białymi pasami Gordini na karoserii i grillem wylotów powietrza w kolorze matowego chromu.  Wnętrze auta zostało wyposażone w skórzaną, czarno-niebieską tapicerkę, skórzaną kierownicę z wstawką niebieską i białymi paskami, numerowaną tabliczkę Gordini, mieszek dźwigni zmiany biegów ze skóry ekologicznej w kolorze niebieskim, górną część deski rozdzielczej z przeszyciami, dywaniki Gordini oraz konsolę radia i listwę ozdobną deski rozdzielczej w kolorze lśniącej czerni.

Cena sportowego Renault wynosi w Polsce 92 200 zł.

Źródło: Renault, informacja mototarget 

Multimedia
X6FnA2gAWoQ
cTr_J3AZMSw
 
Zobacz również...

Clio R.S. 200 EDC Monaco GP - kobiety lubią moc

Renault Megane po zmianach

Renault Koleos 2013

Renault Latitude 3.0 DCI INITIALE

Tropiciel cen Sprzedaj swój samochód Auto szukacz
Czy wiesz, że...

oficjalna produkcja Fiata 126p ruszyła w Polsce ruszyła 22 lipca 1973 ?

22 września 2000, po 27 latach produkcji, zakończono montaż "Malucha", w Polsce powstało 3 318 674 egzemplarzy modelu.
 
BMW 428i xDrive Sport - test

BMW 428i xDrive Sport - test

Nacisk na większe zróżnicowanie stylistyczne wersji cztero- i dwudrzwiowych BMW serii 3 rozpoczęto od generacji E90/E92. W podobnej interpretacji utrzymano również najnowsze modele F30/F32. Samochody te różni teraz jednak coś jeszcze: w typoszeregu oznaczeń bawarskiego producenta pojawiła się nowo wprowadzona seria 4. Emblemat ten znajduje się właśnie na dwudrzwiowych wariantach serii 3 (coupé/cabriolet). Za nazewnictwo bardziej sportowych BMW odpowiadać będą teraz cyfry parzyste, a ich wersje czterodrzwiowe dostaną przydomek Gran Coupé.
Sprowadzasz samochód z Niemiec? Zobacz, jak nie dać się oszukać

Sprowadzasz samochód z Niemiec? Zobacz, jak nie dać się oszukać

Niemiecki handlarz ma sprytne sposoby by oszukać Polaka - w dodatku nie ponosząc za to żadnej odpowiedzialności. Najczęściej wykorzystuje największą słabość Kowalskiego czy Nowaka. Zobacz, na co uważać, by nie żałować. Specjalne zapisy w umowie i kombinacje z datą produkcji to tylko niektóre kwiatki, które wychodzą na jaw przy rejestracji czy przeglądzie używanego samochodu, sprowadzonego z zagranicy. Dlatego ECK podpowiada, jak uniknąć haczyków i nie dać się naciągnąć...
Newsletter
Sonda
Czy podoba Ci się nasza strona?
proszę czekać...
Tagi

Twoje sugestie

* wiadomość
e-mail
imię nazwisko
* pola obowiązkowe
zamknij »